Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
FAQ

FAQ

Na początek informacja - niestety wszystkie dotychczasowe konta klientów zostały w starym systemie, więc bardzo prosimy o założenie nowego.

1.Nie pamiętam hasła do www.a-x.pl?

Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "kliknij tutaj". Podaj adres e-mail i postępuj zgodnie z przesłanymi instrukcjami na podany adres mailowy.

2.Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie w moim koszyku? Czy w tym czasie dostanę przesyłkę?

Dostępność oznacza czas przygotowania produktu ze sklepu www.a-x.pl. Dostępność 5 dni roboczych nie oznacza, że klient otrzyma przesyłkę w ciągu 5 dni. Przesyłka zostanie w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia zamówienia bądź opłacenia zamówienia wysłana przez nasz sklep (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

3.Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, czy będą wysłane do mnie w rożnych terminach?

Nie, zamówienie będzie przesłane po skompletowaniu całego zamówienia. Jeżeli produkty z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienia.

4.Czy wszystkie produkty widoczne w cenniku są dostępne "od ręki"?

Nie, część naszej oferty dostępna jest "od ręki", a na inne produkty trzeba poczekać dłużej. 

5.Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?

Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowa tabela opłat znajduje się tutaj.

6.Nie znalazłam na Państwa stronie kodu promocyjnego, gdzie mogę go znaleźć?

Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych. Nie posiadanie kodu nie stanowi przeszkody w złożeniu zamówienia.

7.Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?

Proszę o kontakt mailowy - zawsze możemy dojść do porozumienia 

8.Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.

9.Złożyłam /-łem dwa/trzy/cztery zamówienia, czy można wysłać je jedną przesyłką?

Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno.

10.Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty?

Tak.

11.Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?

Tak, numer konta jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.

12.Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?

Jest to możliwe tylko w przypadku wysyłki kurierem. Radzimy jednak jako dzień nadania przesyłki przez www.a-x.pl podać wcześniejszą datę (2 dni wcześniej niż data dostarczenia) i osobiście ustalić z przedstawicielem kuriera datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Zdarzają się przypadki losowe, gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.

13. Czy w przypadku przesyłki kurierskiej jest możliwe podanie alternatywnego adresu w zależności od godziny doręczenia?

Niestety nie, bardzo nam przykro ale nie mamy możliwości zmiany adresu doręczenia po przekazaniu przesyłki dla firmy przewozowej. W celu ustalenia godziny doręczenia oraz ewentualnej zmiany adresu prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem DPD.

14.Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym lub przedstawicielem firmy DPD(DPD infolinia 0801 400 373 lub (022)577-55-55 ; na stronie można sprawdzić status przesyłki podając numer listu przewozowego www.dpd.com.pl), czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami ax@a-x.pl. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

15.Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?

Sklep nie odpowiada za system pracy firmy kurierskiej, w tym za ustalanie godziny doręczenia czy też kontakt telefoniczny ze strony kuriera przed doręczeniem. Wysłanie zamówienia zostanie przez nas potwierdzone e-mailem, w którym będzie podany nr przesyłki kurierskiej firmy DPD. W celu ustalenia godziny doręczenia prosimy kontaktować się z właściwym dla miejsca doręczenia oddziałem DPD: www.dpd.com.pl Dodatkowo można śledzić drogę przesyłki na stronie internetowej: www.dpd.com.pl

16.Czy istnieje wydrukowany katalog oferty sklepu www.a-x.pl?

Nie, nie posiadamy katalogu drukowanego, pełna nasza oferta znajduje się na stronach www.a-x.pl.

17.Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT, którą dołącza do przesyłki. W przypadku, gdy ma być wystawiona faktura prosimy o podanie danych faktury podczas składania zamówienia.

18.Mieszkam w Poznaniu / w okolicach Poznania, czy jest możliwy odbiór osobisty zamówionego towaru?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość. Podczas składania zamówienia proszę wybrać formę wysyłki „odbiór osobisty”. Po skompletowaniu zamówienia skontaktujemy się drogą mailową lub telefonicznie i ustalimy dzień i godzinę odbioru. Odbiór możliwy jest w naszej pracowni - Plewiska ul. Szkolna 83 - po ustaleniu terminu odbioru - nie mamy sklepu stacjonarnego. 

19.Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji przez Pocztę Polską (i jakie są zasady przy składaniu reklamacji)?

Po upłynięciu 14 dni roboczych licząc od daty wysyłania zamówienia i braku informacji o awizowaniu przesyłki w Urzędzie Pocztowym, składamy reklamację o zaginięciu przesyłki. Proces reklamacji trwa około 1 miesiąca - w niektórych sytuacjach, niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji Poczta Polska wydłuża ten termin. W przypadku przesyłek zagranicznych reklamacje rozpatrywane są w okresie 3 miesięcy. W momencie uznania przesyłki za zaginioną dokonujemy zwrotu poniesionych kosztów.Koszulki należy prać ręcznie, w temperaturze do 40 stopni, nie prasować nadruku nawet na lewej stronie. 

 

20. Jak należy prać i prasować:

Koszulki należy prać ręcznie, w temperaturze do 40 stopni, nie prasować nadruku nawet na lewej stronie. 

 

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl